3. díl seriálu o dietách – Metoda počítání kalorií

Počítat a hlídat si spotřebu kalorií jednotlivých jídel je dobrý způsob, jak se hlídat, abychom se nepřejídali a nedávali si kalorické bomby. Bohužel samotné kalorie nestačí, tělo musíme správně vyživovat, a proto bychom si měli dávat pozor kromě kalorické hodnoty také na složení jednotlivých potravin.

Energetické hodnoty nám neřeknou, kolik z dané energie jsou bílkoviny, kolik tuky a cukry a už vůbec se nedozvíme o vitamínech, minerálech a vláknina též v kaloriích není uvedená.

Objednávka_ebook_tlačítko

Hrozí tak nebezpečí, že se budeme soustředit na jídla s nízkou energetickou a výživovou hodnotou. Můžeme si tak způsobit zpomalení metabolismu a vytváření tukových zásob. Úbytek váhy pak obvykle bývá na úkor svalů a je jen otázkou, kdy nastane jojo efekt.

PROMOKÓD PRO KONZULTACI ZDARMA HUBNEME2016

Při počítání musíte znát svůj bazální metabolismus a energii spotřebovanou jednotlivými denními aktivitami. Denní příjem, by neměl být menší než 80% vašeho výdaje (při hubnutí). Kromě kalorií je nutné sledovat jednotlivé složky makroživin, aby byly v rovnováze s ohledem na Vaše aktivity. Jiný poměr je potřeba pro člověka pracujícího mentálně hlavou, jiný pro člověka pracujícího fyzicky, jiný pro sportovce, jiný pro dítě nebo seniora.

Objednávka_konzultace_tlačítko

Komentáře