Taky jste zkoušeli různé zaručené diety? Tady je několik jednoduchých rad jak zvýšit svoji kondici.

Zde je několik jednoduchých praktických tipů, jak se udržet v kondici při činnostech,
které můžete dělat denně bez jakýchkoli investic a snad si jich i většinu oblíbíte?
Na začátek nejdůležitější TIP … zkuste náš 14-denní test pitného režimu a uvidíte výrazný pokrok a zlepšení kondice.
  • začněte víc pít čistou vodu. Garantuji Vám, že se během několika dní budete cítit lépe. Opravdu zkuste 14-denní test: denně vypít 3 litry vody, ráno před a během snídaně 2-3 dcl a pak cca 2-3 dcl každou hodinu. Od rána do cca 17 hodin vypijte min 2 litry. Opravdu zkuste vynechat 14 dní slazené a sycené nápoje!
    Dejte nám pak vědět zde jak se po 14 dnech cítíte?
  • přestaňte používat auto při plánovaném lehčím nákupu nebo při krátkých vyjížďkách. Má to 2 efekty – projdete se a nenakoupíte toho tolik. Také si rozmyslíte zda koupit balík minerálek nebo slazených nápojů a něco i ušetříte.

Objednávka_ebook_tlačítko

 

  • přestaňte používat výtah pokud zrovna nebydlíte ve 13 patře, 3-4 patra by neměly být pro většinu zdravých lidí problém a je to mnohdy i rychlejší než výtah. Vždy, když Vám to čas dovolí, dejte raději přednost chůzi před svezením se v technice.
  • pravidelně několikrát do týdne se milujte! Čím více budete v sexu aktivní, tím více spálíte kalorií a nebude jich málo! Navíc to určitě potěší i Vašeho partnera nebo partnerku!
  • pomáhejte v domácnosti. Při domácích pracích se spálí za 30 minut cca 100 kalorií. Zkuste například denně 10 minut vysávat.
  • choďte si s partou z práce nebo školy minimálně jednou týdně zasportovat místo posezení piva nebo vína. Po sportu pijte vodu nebo sportovní nápoj ne alkohol.
  • dostatečně spěte, min 6-7 hodin. Ač se to nezdá, kvalitním spánkem můžete výrazně zlepšit svou kondici. Za to vděčíme hormonu spánku melatoninu, který je produkován hlavně v noci při spaní.
  • speciálně rada pro muže s dětmi: využijte každé volné chvíle s rodinou a zapojte se do nejrůznějších her s ratolestmi, jako závody v běhu, hra na schovávanou nebo hra na babu.
  • navštěvujte 1 týdně nebo 1 za 14 dní saunu. Prohřejete tělo, zrelaxujete a samozřejmě i vypotíte co je třeba.

Objednávka_konzultace_tlačítko

 

Komentáře